Sampon antimatreata, Alfaparf, Semi Di Lino Scalp Rebalance Purifying Low Shampoo, 250ml
Sampon antimatreata, Alfaparf, Semi Di Lino Scalp Rebalance Purifying Low Shampoo, 250ml Prețul inițial a fost: 95.00 lei.Prețul curent este: 61.00 lei.
Inapoi la produse
Balsam pentru netezire, Alfaparf, Semi Di Lino Smoothing Conditioner, 200ml
Balsam pentru netezire, Alfaparf, Semi Di Lino Smoothing Conditioner, 200ml Prețul inițial a fost: 119.00 lei.Prețul curent este: 76.00 lei.

Balsam pentru netezire, Alfaparf, Semi Di Lino Smoothing Conditioner, 1000ml

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

Prețul inițial a fost: 210.00 lei.Prețul curent este: 135.00 lei.

În stoc

În stoc

3 persoane se uită la acest produs acum !
  • Sameday Courier

comanda va fi livrată de un curier la adresa specificată

1-2 zile

20 ron

  • EasyBox

ridică la orice oră vrei din EasyBox

1-2 zile

16,99 ron

  • original eclat Produs original
  • Retur în 15 zile

Descriere produs

Balsam pentru netezire, Alfaparf, Semi Di Lino Smoothing Conditioner, 1000ml

Balsam tratament pentru netezirea parului. Controleaza si descurca parul rebel si dificil de aranjat, in timp ce hidrateaza intens, indreapta fibrele si elimina efectul de electrizare cauzat de umiditate sau de alti factori externi. Contine ingrediente active si formule speciale pentru netezirea parului rebel, pentru a descurca si a proteja. Climate – Proof, este un ingredient activ, ce creeaza o pelicula capabila de a forma o bariera impotriva umiditatii. Frizz Deafeat Pro, este un derivat din plante, ce actioneaza ca un strat protector asupra parului. Parul isi va pastra nivelul optim de hidratare pana la 7 zile chiar si in conditii climatice diferite cu temperaturi variabile, iar controlul efectului de electrizare va dura pana la 72 de ore chiar si la 98% umiditate. Dupa utilizarea balsamului, parul rebel e imblanzit, moale si stralucitor. Balsamul nu contine ingrediente de origine animala.

Ingrediente: complexul Climate-Proof, Frizz Defeat Protein, Shine Fix Complex, Color Fix Complex, Urban Defence Pro, formula vegana.

Mod de utilizare: se aplica pe lungimea parului proaspat spalat si umed, se lasa sa actioneze cateva minute, apoi se clateste.

Îți recomandăm acest pachet ...

Prețul inițial a fost: 210.00 lei.Prețul curent este: 128.25 lei.
Prețul inițial a fost: 170.00 lei.Prețul curent este: 103.55 lei.
Prețul inițial a fost: 380.00 lei.Prețul curent este: 231.80 lei.
Cumpără acum aceste 2 produse și beneficiază de o reducere substanțială !
- Fotografia afisată are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă -
0 reviews
0
0
0
0
0

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Balsam pentru netezire, Alfaparf, Semi Di Lino Smoothing Conditioner, 1000ml”
ALFAPARF MILANO PROFESSIONAL este astăzi brandul italian numărul 1 în sectorul profesional. Și ne uităm din ce în ce mai departe.Povestea noastră începe în 1980 , datorită unei idei a lui Roberto Franchina care, cu sprijinul a aproximativ o duzină de oameni, a început să creeze produse pentru industria de coafură din nordul Italiei .Câțiva ani mai târziu, în 1989, a fost lansată linia Semi di Lino, care urma să fie primul mare succes comercial al grupului. În anul următor a venit rândul gamei de colorare permanente, Evolution of the Color.În anii 1990, grupul și-a început aventura străină, exportându-și mai întâi produsele în Spania și America Latină și apoi deschizând birouri comerciale în Brazilia, Mexic, Argentina și Venezuela . A început și producția: primele fabrici au fost deschise în Brazilia, Mexic și Venezuela.La sfârșitul anilor 1990, Grupul Alfaparf a pornit într-o călătorie care l-ar duce la următorul nivel, devenind unul dintre grupurile de frunte în industria cosmetică profesională globală. În 2000 și-a mutat sediul într-un nou sediu din Osio Sotto (acoperind un total de 25.000 de metri pătrați), unde se află astăzi unitățile de producție, depozitele și birourile sale. Primii ani ai noului secol au văzut și extinderea celor două fabrici principale (în Mexic și Brazilia), ambele atingând dimensiunea actuală de aproximativ 30.000 de metri pătrați. Vocația internațională a Grupului a devenit din ce în ce mai puternică în acești ani, odată cu deschiderea mai multor filiale noi în America Latină, SUA și Australia. În 2003 a deschis și o sucursală în China, cu unități de producție pentru a răspunde nevoilor locale. Creșterea a continuat în țările în care Grupul Alfaparf a funcționat de ani de zile și a devenit în curând primul grup cu capital 100% italian care a devenit lider global pe piața sa de referință. În 2009 a achiziționat GTS SpA, companie înființată în anii 1970 care produce și comercializează produse profesionale de îngrijire personală (față, machiaj, corp) și echipamente pentru saloane și institute de înfrumusețare. Alături de mărcile Grupului, afacerea cu etichete private continuă să înflorească. De-a lungul anilor, Alfaparf și-a câștigat o reputație solidă pentru producția de terțe părți, în special de produse de colorare, datorită know-how-ului său, dezvoltând o bază de clienți care include unele dintre companiile de top din industrie.În ultimii ani, Grupul Alfaparf a urmat cu hotărâre un proces de globalizare, explorând noi piețe, mărci și canale de distribuție. Din punct de vedere geografic, exporturile către Europa de Est și de Nord ( Rusia, statele baltice, Scandinavia și Balcani ), Africa ( Tunisia, Maroc, Egipt, Senegal și Africa de Sud ) și Asia ( India, Indonezia, Malaezia și Orientul Mijlociu ) au crescut. , făcând grupul și mai multinațional și o prezență în toate cele patru colțuri ale globului. Globalizarea a însemnat și schimbări în portofoliul său de produse. Axat în mod tradițional pe canalul de cosmetice profesionale, în ultimii aniGrupul Alfaparf și -a făcut debutul pe canalul de consumatori cu marca Alta Moda è … . Această nouă afacere a fost lansată în Brazilia (care implică atât producție, cât și vânzări), vizând magazine și lanțuri de retail specializate în produse pentru păr, precum și farmacii și parfumerie. Globalizarea a introdus și schimbări în metodele de lucru. Astăzi aproape toate sucursalele Grupului sunt interconectate prin SAPsistem de operare care accelerează procesele și asigură calitatea controalelor și conformitatea la standarde. În aceeași notă, Grupul a introdus reglementări și măsuri în toate țările în care își desfășoară activitatea pentru a-și aduce practicile de lucru, produsele și operațiunile pe piețele externe în conformitate cu standardele de excelență, începând cu managementul său corporativ, care are sediul în Italia.