Fond de ten Revlon Colorstay pentru ten gras si mixt 370 Toast, 30 ml

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

55.00 lei

Doar 1 rămase în stoc

Doar 1 rămase în stoc

5 persoane se uită la acest produs acum !
  • Urgent Cargus

comanda va fi livrată de un curier la adresa specificată

1-2 zile

19,99 ron

  • Cargus Lockers & Ship&Go

ridică comanda din Locker sau orice magazin partener

1-2 zile

16,90 ron

  • EasyBox Sameday

ridică comanda ta la orice oră vrei din EasyBox

1-2 zile

16,99 ron

  • original eclat Produs original
  • Retur în 15 zile

Descriere produs

Fond de ten Revlon Colorstay pentru ten gras si mixt 370 Toast, 30 ml

Îți recomandăm acest pachet ...

Prețul inițial a fost: 55.00 lei.Prețul curent este: 52.25 lei.
Prețul inițial a fost: 109.00 lei.Prețul curent este: 89.18 lei.
Prețul inițial a fost: 164.00 lei.Prețul curent este: 141.43 lei.
Cumpără acum aceste 2 produse și beneficiază de o reducere substanțială !
- Fotografia afisată are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă -
0 reviews
0
0
0
0
0

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Fond de ten Revlon Colorstay pentru ten gras si mixt 370 Toast, 30 ml”
Revlon Cosmetics este un brand de produse de machiaj fondat in 1932, de catre fratii Revsonov si Charles Lachman, care a adaugat litera L din numele sau in numele brandului Revson. Astfel a aparut numele Revlon, cunoscut acum in intreaga lume. Brandul isi are sediul la Barcelona.Primul produs al companiei a fost un lac de unghii; datorita succesului sau, asortimentul brandului Revlon a inceput sa se extinda rapid, cuprinzand si alte produse cosmetice. In prezent, brandul Revlon Cosmetics este unul dintre gigantii cosmeticelor, fiind cunoscut in intreaga lume.Revlon Cosmetics ofera cosmetice decorative si de ingrijire a pielii de inalta calitate, folosite in cele mai bune saloane din lume. Inovatoare si in trenduri, produsele Revlon Cosmetics sunt create folosind cele mai noi tehnologii, in colaborare cu coafori si cu cosmeticieni profesionisti.1910 SALONUL UȘII ROȘII SE DESCHIDE Doamna Arden a pictat ușa primului ei salon, situat pe la modă Fifth Avenue, într-o nuanță roșie îndrăzneață pentru a se asigura că iese în evidență de strada deja aglomerată de magazine cu amănuntul.Poză cu clădirea Arden 1912 MARŞURI CU SUFRAGETELE Doamna Arden oferă sufragetelor ruj roșu ca simbol al independenței și solidarității.1916-17 LANSEAZĂ PRIMELE PRODUSE Elizabeth Arden introduce machiajul pentru ochi în America și o gamă completă de produse cosmetice pentru îngrijirea pielii și de culoare. Ea creează primele produse travel size.1918 PRIMELE VÂNZĂTOARE Elizabeth Arden este prima din industria cosmetică care a pregătit și a trimis o echipă de demonstranți și vânzătoare ambulante.1920 PR ÎN PRIMUL RÂND Elizabeth Arden este prima care folosește un publicist personal și o angajează pe editorialista de la Hollywood Hedda Hopper pentru a se reprezenta pe ea și compania.Poza cu Hedda Hopper 1921 AFACEREA ELIZABETH ARDEN CREȘTE Saloanele Elizabeth Arden se extind la nivel internațional (Londra, Paris și Nisa).1930 CREMA DE OPT ORE Elizabeth Arden prezintă emblematicul Eight Hour Cream Skin Protectant.Elizabeth Arden - Cremă de opt ore 1932 REVLON ESTE FONDAT Frații Charles și Joseph Revson și Charles Lachman formează Revlon și introduc un email revoluționar pentru unghii.Poza cu Charles Revson 1933 INFLUENȚATORUL ORIGINAL AL FRUMUSEȚII Elizabeth Arden a fost prima care a avut o emisiune radio săptămânală despre frumusețe, sănătate și bunăstare, cunoscută sub numele de tutoriale de frumusețe.1934 SE DESCHIDE ȘANSA DIN MAINE Elizabeth Arden deschide Maine Chance, prima destinație spa din America.1935 PRIMA RECLAMĂ ÎN REVISTĂ Prima reclamă Revlon apare în New Yorker Magazine.Nuanțe de vară în lac de unghii - Prima poză publicitară 1935 DEBUTEAZĂ BLUE GRASS Debutează parfumul Blue Grass al lui Elizabeth Arden.Debutează Blue Grass 1937 SUCCES O NUANȚĂ LA UN MOMENT DAT Revlon introduce lacul de unghii și începe să vândă în magazine și saloane de înfrumusețare.1939 PUBLICITATE CINEMATOGRAFICĂ Doamna Arden este prima care arată o reclamă cosmetică în cinematografe.1939 REVLON ÎNCEPE SĂ VÂNDĂ RUJ Revlon introduce rujul în portofoliul de produse și îl promovează prin campania potrivită Lips and Fingertips.Rujul Stormy Pink de la Revlon 1946 TIMP Elizabeth Arden este prima femeie de afaceri care apare pe coperta revistei Time.Poză cu Time Magazine cu Elizabeth Arden 1952 CAMPANIE DE FOC ȘI GHEAȚĂ Campania emblematică de ruj și unghii Fire and Ice a Revlon prezintă un parteneriat Vogue și susținerea celebrităților (modelul Dorian Leigh) realizată de Richard Avedon.Campania de foc și gheață a lui Revlon 1955 EXPANSIUNEA INTERNAȚIONALĂ Revlon extinde afacerile la nivel global.1957 LANSARE DE RUJ LUCIOS Revlon lansează Rujul Lustrous cu ambalaj și formulă inovatoare.Revlon lansează Rujul Lustrous 1960 CAMPANIA AMERICAN LOOK Revlon prezintă campania „The American Look” la nivel global cu modelul Suzy Parker.1961 LANSARE DE CULOARE DE BUZE SUPER LUCIOASĂ Se lansează Revlon Super Lustrous Lip Color, bazându-se pe Rujul Lustrous.Lansarea culorii buzelor super lucioase 1965 SPONSORIZARE EMISIUNI TV Sponsorizarea de mare succes de către Revlon a emisiunii TV The $64.000 Question, stimulează vânzările și publicitatea mărcii.1965 LANSAREA COLORSILK Se lansează culoarea de păr Revlon ColorSilk.Lansarea ColorSilk de la Revlon 1966 LĂSÂND O MOȘTENIRE Doamna Arden se stinge din viață.Poza cu Elizabeth Arden 1970 O ALTĂ PRIMĂ Revlon a făcut istorie când a fost prima companie de frumusețe care a prezentat un model afro-american, Naomi Sims, în reclamă.Prima companie de frumusețe model afro-american, Naomi Sims 1970 ACHIZIȚIA MITCHUM CO Revlon achiziționează Mitchum Co.Logo Mitchum 1972 FOND DE TEN CU FINISAJ IMPECABIL Se lansează Fundația Flawless Finish a lui Elizabeth Arden.Fond de ten cu finisaj impecabil 1973 SE LANSEAZĂ PARFUMUL CHARLIE Charlie Fragrance de la Revlon se lansează și devine parfumul numărul 1 la nivel mondial.Lansarea parfumului Charlie 1973 PRIMUL AMBASADOR AL MĂRCII Revlon este primul brand care a semnat un ambasador, Lauren Hutton.Poza cu Lauren Hutton 1975 SFARSITUL UNEI ERE Charles Revson moare și Michel Bergerac preia conducerea Revlon.Poza lui Michel Bergerac 1979 REVLON PROFESSIONAL STABILIT Revlon îl achiziționează pe Henry Colomer și lansează Revlon Professional cu Sensor Perm.Logo Revlon Professional 1980 CAMPANIA CELE MAI DE NEUITAT FEMEI DIN LUME Campania pentru supermodele Revlon prezintă modele diverse, cunoscute și noi precum Iman, Claudia Schiffer, Cindy Crawford și Christy Turlington, fotografiate de Richard Avedon.Poza cu Iman, Claudia Schiffer, Cindy Crawford și Christy Turlington 1985 M&F ACHIZITIONEAZA REVLON Revlon a vândut MacAndrews & Forbes.Logo MacAndrews și Forbes 1989 PARFUMUL RED DOOR Se lansează parfumul Elizabeth Arden Red Door.Lansarea parfumului Red Door 1990 LANSAREA CAPSULELOR DE CERAMIDĂ Elizabeth Arden introduce lumea în îngrijirea pielii pură, puternică, cu doză precisă, lansând iconica capsulă Ceramide.1991 RUJUL COLORSTAY DEBUTEAZĂ Rujul Revlon ColorStay debutează ca primul ruj fără transfer.Rujul ColorStay debutează 1992 COMPANIA PRIMILOR Veronica Webb este primul model afro-american care a obținut un contract exclusiv cu un brand important de frumusețe, atunci când a făcut echipă cu Revlon pentru a lansa linia Color Style.Poza cu Veronica Webb 1995 AMERICAN CREW S-A NĂSCUT David Raccuglia, fondatorul American Crew, a pus personal bazele categoriei de îngrijire pentru bărbați așa cum o cunoaștem astăzi, ridicând American Crew la poziția sa actuală de lider mondial în produse profesionale de îngrijire pentru bărbați.Logo-ul American Crew 1996 REVLON SEMNEAZĂ HALLE BERRY Halle Berry devine ambasadorul mărcii Revlon.Poza cu Halle Berry 1996 REVLON DEVINE PUBLIC Revlon devine public.1997 LANSARE REVLON AGE DEFYING Se lansează linia de machiaj Revlon Age Defying, anti-îmbătrânire.Lansare care sfidează vârsta 2000 REVLON ÎȘI VINDE DIVIZIA DE PRODUSE PROFESIONALE Revlon își vinde divizia de produse profesionale către Beauty Care Professional Products Luxembourg, Sarl2005 PRIMA LINIE DE ÎNGRIJIRE A PIELII COSMECEUTICLE Tratamentul Prevage Anti-Aging de la Elizabeth Arden debutează ca una dintre primele linii cosmetice de îngrijire a pielii care se adresează îmbătrânirii pielii cauzate de expunerea la mediu.Prima linie de îngrijire a pielii Cosmeceuticle 2005 MACHIAJ MINERAL PURE FINISH Elizabeth Arden lansează Pure Finish Mineral Makeup.2010 100 DE ANI Elizabeth Arden sărbătorește 100 de ani de frumusețe.2011 REVLON SEMNEAZĂ EMMA STONE ȘI OLIVIA WILDE Emma Stone și Olivia Wilde sunt cei mai noi ambasadori ai mărcii Revlon.Poza cu Emma Stone și Olivia Wilde 2013 REVLON ACHIZITIONEAZA COLOMER GROUP Revlon achiziționează The Colomer Group și se reunește cu divizia de produse profesionale. Printre mărcile achiziționate se numără Revlon Professional, CND, American Crew și Creme of Nature.Logo-ul Grupului Colomer 2014 CAMPANIA DRAGOSTEA ESTE PE LOC Debutează campania Love Is On a lui Revlon.2015 BOOSTER DE REÎNNOIRE A PIELII SUPERSTART Elizabeth Arden lansează SuperStart Skin Renewal Booster, unul dintre primele pre-seruri care stimulează rezultatul regimului tău de îngrijire a pielii.Booster de reînnoire a pielii SuperStart 2016 RUJUL REVLON ULTRA HD SE LANSEAZĂ Rujul Revlon Ultra HD lansează și surprinde categoria de ruj mat.Rujul Revlon Ultra HD se lansează 2016 REVLON LE SEMNEAZĂ PE CIARA ȘI GWEN STEFANI Gwen Stefani și Ciara demarează o nouă eră de parteneriat cu celebrități pentru Revlon, construită pe conștientizarea în masă și influența socială.Poza cu Gwen Stefani 2016 REVLON ACHIZIȚIONEAZĂ CUTEX Revlon finalizează achiziția globală a Cutex.Logo Cutex Care 2016 REVLON O ACHIZIȚIONEAZĂ PE ELIZABETH ARDEN Revlon achiziționează Elizabeth Arden, creând o companie globală de frumusețe cu un portofoliu puternic de mărci de top.Logo Elizabeth Arden 2017 PARFUM DE CEAI ALB Elizabeth Arden lansează Ceaiul Alb, un parfum extraordinar de necomplicat care te ajută să-ți găsești momentul.Parfum de ceai alb 2017 ELIZABETH ARDEN SEMNEAZĂ REESE WITHERSPOON Elizabeth Arden o semnează pe Reese Witherspoon ca povestitor-șef, dând viață brandului și poveștii doamnei Arden.Poza cu Reese Witherspoon 2017 ALMAY O SEMNEAZĂ PE RASHIDA JONES Almay colaborează cu actrița, scenaristul și producătorul Rashida Jones în rolul Almay Insider, dezvăluind campania Reveal the True You.2018 2018 - REVLON ÎL SEMNEAZĂ PE GAL GADOT Gal Gadot se alătură ca ambasador global al mărcii.2018 REVLON LANSEAZĂ CAMPANIA LIVE BOLDLY Campania Live Boldly de la Revlon încurajează femeile să se exprime cu îndrăzneală, cu pasiune, optimism, forță și stil și îi prezintă pe Ashley Graham, Adwoa Aboah, Imaan Hammam și Raquel Zimmermann.