Prima pagină » Magazin » Balsam hidratant fara clatire pentru par uscat, Alfaparf, Semi Di Lino Moisture Nutritive Leave-in Conditioner, 200ml

Balsam hidratant fara clatire pentru par uscat, Alfaparf, Semi Di Lino Moisture Nutritive Leave-in Conditioner, 200ml

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

58.00 lei

În stoc

În stoc

Vrei un preț mai bun? Cumpără o cantitate mai mare.
2 3 4 5+
56.26 lei 55.10 lei 53.94 lei 52.20 lei
3 persoane se uită la acest produs acum !
  • Sameday Courier

comanda va fi livrată de un curier la adresa specificată

1-2 zile

20 ron

  • EasyBox

ridică la orice ora vrei din EasyBox

1-2 zile

16,99 ron

  • Produs original
  • Retur gratuit în 15 zile

Îți recomandăm acest pachet ...

55.10 lei
57.00 lei
112.10 lei
Cumpără acum aceste 2 produse și beneficiază de o reducere substanțială !

Descriere produs

Balsam hidratant fara clatire pentru par uscat, Alfaparf, Semi Di Lino Moisture Nutritive Leave-in Conditioner, 200ml

Balsam de hidratare imbogatit cu nutrienti pentru hranirea intensa a parului uscat, lasandu-l catifelat, stralucitor si usor de pieptanat. Este imbogatit cu Urban Defence Pro, un ingredient inovator ce protejeaza fibra capilara impotriva actiunii nocive a agentilor poluanti. Nu contine sulfati, parafine sau uleiuri minerale.

Ingrediente: Urban Defence Pro, glicerina, acid lactic, proteine de grau, acid citric, extract din seminte de in

Aplicare: aplicati uniform pe parul umed, dupa samponare, apoi coafati ca de obicei. Nu se clateste.

0 reviews
0
0
0
0
0

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Balsam hidratant fara clatire pentru par uscat, Alfaparf, Semi Di Lino Moisture Nutritive Leave-in Conditioner, 200ml”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

ALFAPARF MILANO PROFESSIONAL este astăzi brandul italian numărul 1 în sectorul profesional. Și ne uităm din ce în ce mai departe. Povestea noastră începe în 1980 , datorită unei idei a lui Roberto Franchina care, cu sprijinul a aproximativ o duzină de oameni, a început să creeze produse pentru industria de coafură din nordul Italiei . Câțiva ani mai târziu, în 1989, a fost lansată linia Semi di Lino, care urma să fie primul mare succes comercial al grupului. În anul următor a venit rândul gamei de colorare permanente, Evolution of the Color. În anii 1990, grupul și-a început aventura străină, exportându-și mai întâi produsele în Spania și America Latină și apoi deschizând birouri comerciale în Brazilia, Mexic, Argentina și Venezuela . A început și producția: primele fabrici au fost deschise în Brazilia, Mexic și Venezuela. La sfârșitul anilor 1990, Grupul Alfaparf a pornit într-o călătorie care l-ar duce la următorul nivel, devenind unul dintre grupurile de frunte în industria cosmetică profesională globală. În 2000 și-a mutat sediul într-un nou sediu din Osio Sotto (acoperind un total de 25.000 de metri pătrați), unde se află astăzi unitățile de producție, depozitele și birourile sale. Primii ani ai noului secol au văzut și extinderea celor două fabrici principale (în Mexic și Brazilia), ambele atingând dimensiunea actuală de aproximativ 30.000 de metri pătrați. Vocația internațională a Grupului a devenit din ce în ce mai puternică în acești ani, odată cu deschiderea mai multor filiale noi în America Latină, SUA și Australia. În 2003 a deschis și o sucursală în China, cu unități de producție pentru a răspunde nevoilor locale. Creșterea a continuat în țările în care Grupul Alfaparf a funcționat de ani de zile și a devenit în curând primul grup cu capital 100% italian care a devenit lider global pe piața sa de referință. În 2009 a achiziționat GTS SpA, companie înființată în anii 1970 care produce și comercializează produse profesionale de îngrijire personală (față, machiaj, corp) și echipamente pentru saloane și institute de înfrumusețare. Alături de mărcile Grupului, afacerea cu etichete private continuă să înflorească. De-a lungul anilor, Alfaparf și-a câștigat o reputație solidă pentru producția de terțe părți, în special de produse de colorare, datorită know-how-ului său, dezvoltând o bază de clienți care include unele dintre companiile de top din industrie. În ultimii ani, Grupul Alfaparf a urmat cu hotărâre un proces de globalizare, explorând noi piețe, mărci și canale de distribuție. Din punct de vedere geografic, exporturile către Europa de Est și de Nord ( Rusia, statele baltice, Scandinavia și Balcani ), Africa ( Tunisia, Maroc, Egipt, Senegal și Africa de Sud ) și Asia ( India, Indonezia, Malaezia și Orientul Mijlociu ) au crescut. , făcând grupul și mai multinațional și o prezență în toate cele patru colțuri ale globului. Globalizarea a însemnat și schimbări în portofoliul său de produse. Axat în mod tradițional pe canalul de cosmetice profesionale, în ultimii aniGrupul Alfaparf și -a făcut debutul pe canalul de consumatori cu marca Alta Moda è … . Această nouă afacere a fost lansată în Brazilia (care implică atât producție, cât și vânzări), vizând magazine și lanțuri de retail specializate în produse pentru păr, precum și farmacii și parfumerie. Globalizarea a introdus și schimbări în metodele de lucru. Astăzi aproape toate sucursalele Grupului sunt interconectate prin SAPsistem de operare care accelerează procesele și asigură calitatea controalelor și conformitatea la standarde. În aceeași notă, Grupul a introdus reglementări și măsuri în toate țările în care își desfășoară activitatea pentru a-și aduce practicile de lucru, produsele și operațiunile pe piețele externe în conformitate cu standardele de excelență, începând cu managementul său corporativ, care are sediul în Italia.