Politica de retur

 

Pentru a returna un produs te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

 

1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele achiziționate de pe Eclat.ro

2. Este obligatoriu să deții un cont de cumpărător pe Eclat.ro, atunci când plasezi o comandă, deoarece formularul de retur se va găsi în contul tău la secțiunea retur produse. În această secțiune vei găsi nr. comenzii și termenul de retur al produselor.

3. Completează formularul de retur și așteptă să fii contactat de către personalul calificat din magazinul nostru.

4. După ce ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat, fără ramburs, la adresa următoare: Strada Viilor nr.2, Botoșani, magazin Eclat.

5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate, vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.

 

Termeni și condiții

 

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor mentionați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

 

 

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începand de la ziua în care intra în posesia fizică a produsului.

 

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

 

Cheltuielile de returnare sunt suportate în totalitate de consumator. Eclat.ro recomandă păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

 

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.

 

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

 

Eclat.ro va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice (indiferent de metoda de plată aleasă) de la data informării de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor dupa stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

 

Excepții de retur

 

Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

 

Produsele pentru îngrijire personală, cosmetice, parfumuri și produsele pentru igiena intimă pot fi returnate doar daca sunt în ambalajele originale - SIGILATE

 

Se poate returna orice fel de echipament electric, doar dacă acesta nu prezintă urme de utilizare, și vine însoțit de ambalajul și eticheta originală, nedeteriorată și celelalte elemente de identificare atașate.

 

Cărțile care prezintă urme de utilizare.

 

Produse de tip comandă specială (comandă de la furnizor), indiferent de categorie, aduse în stoc în urma unei comenzi ferme din partea cumpărătorului sau a efectuării plății în avans, nu pot fi returnate.

 

DE RETINUT !

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorari sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

 

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

 

Suma aferentă returului se va rambursa DOAR într-un cont bancar valabil al persoanei care a efectuat comanda.

 

Te rugam să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești, în prezența curierului, și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletul sau produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

 

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizică pe persoană juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 3 zile lucratoare. Se pot modifica DOAR facturile care au chitanță eliberată de către firma de curierat pe persoană juridică. Facturile eliberate de la sediu NU SE MODIFICĂ.

 

Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar daca sunt sigilate.